Crochet - Bunga-bungaan



heeee. salam semua. ni nak share hasil kerja saya. ala2 hasil kerja 'buah cempedak luar pagar'. tapi saya ckp gembira sbb... itulah pencapaian terbaik saya setelah berkali-kali buka.....dan kait semula benang tu. sampai tahap hancur saya kerjakan. 
corak dia tu saya main hentam je. sebabnya.... dah tengok macam-macam corak dlm internet tp tak reti nak ikut pasal tak reti baca simbol dia tu. akhirnya... inilah hasil corak hentam keromo saya...
yang kat atas sekali tu.. dah ada permintaan utk saya buat byk2. tapi tak tau lg yg meminta tu dia nak buat apa...
yang warna pink tengah.. ingat nak lekatkan somewhere.. tunggu la idea baru masuk nanti br laksanakan.
yang kat bawah sekali tu.. takde idea langsung. projek kiv jugak la tu nampak gayanya. heeee 

ni saya snap guna kamera pc jer. lupa pulak nak bawa kamera. layan jer la yer....                                      


No comments:

Post a Comment