Felt - Door signage design

helooooo.....
kalau biasa, orang start kerja... hari isnin. Saya plak.. hari rabu. Kira ok la tu kan. Orang kecoh-kecoh hari isnin...saya cool jer rehat kat umah.
Yang ni amik masa 1 minggu baru siap. Bukan pasal susah... tapi pasal ada beberapa projek lain yang kena disiapkan. Kang marah pulak customer kan. heeee
Khas untuk pejabat saya yang tersayang... berapa hengget nak charge ye? pherghhhh... FREE jer. Sayang punya pasal. Bukan orang lain yang tengok kan.. Saya sendiri la jugak. Tiap pagi buka je pintu.... senyum puas hati sambil dlm hati kata 
Ni aku yang buat tau. Siap ada signature lagi kat belah bawah tu. Takleh nak ngaku sembarangan. Nak ciplak pun payah sebab bukan senang nak tiru jahitan senget benget aku tu. heeee
Kalau ada yang nak ikut idea ni... amatlah dialu-alukan yer. Tak payah bayar royalti  :)  

No comments:

Post a Comment